ثمین عزیزمثمین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
طنین عزیزمطنین عزیزم، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

ثمین بهترین هدیه آسمانی

به بهانه دو سالگی

1393/4/8 9:47
نویسنده : مامان
215 بازدید
اشتراک گذاری
دخترکم فرشته ی کوچکِ خوشبختی من! صبح ِدل انگیزم ، آفتاب ِ عالم تابم! هدیه ی نابِ تیر ماهی ام! بهارِ زندگیم، تارم ، پودم! دستانِ گرمت نیازِ همیشگی من است تا به آغوشم بکشی و یک آن، در تو غرق شوم. نگاهم که به معصومیت نگاهت گره می خورد ، به اوج می رسم و سرمست می شوم. صدایت که در گوشم می پیچد، زندگی در رگهایم به تکاپو می افتد؛ آن وقت فقط همین مرا بس است. که نزدت باشم، که صدایم کنی، که احساست کنم .... که باشم! دخترم! امروز شمارِ روزهای با تو بودنم به 730 رسید و سالی دیگر را با مادرانگی ام سپری کردم و مادری دو ساله ام که خوب می داند خدا، چه نعمت بی بدیلی به او عطا کرده تا عمری سپاسگزارش باشد. مادری که دو سال پیش، پاره ای از وجودش را به زمین بخشید تا زندگی را تجربه کند و از آن پس همیشه قلبش جایِ دیگری تپید. ذهنش خیالات ِ سیالِ پروریدنش را پروراند و عمرش سندِ وقف خورد تا راهش به آینده ای روشن گره بخورد. مادری که مادرانه دوستت دارد. معصومیت چشمهایت را از من دریغ نکن ! که سخت محتاج آنم. تولدت مبارک.
پسندها (1)

نظرات (1)

الهام مامان یسنا
9 تیر 93 16:45
ثمین جونم تولد مبارک انشالله 120 ساله بشی عزیزم و زیر سایه مامان و بابای مهربونت خوشبخت و سعادتمند باشی. مرسی خاله جونم. شما لطف دارید.