ثمین عزیزمثمین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره
طنین عزیزمطنین عزیزم، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ثمین بهترین هدیه آسمانی

جالب انگیز ماه35

1394/5/1 8:55
نویسنده : مامان
608 بازدید
اشتراک گذاری

_ برای بابایی که تولد گرفتیم، همون موقع به بابایی گفتی: برای تولد من اسکلت بخرید!! 

ما مات و مبهوت که اسکلت چیه؟ _ اینا بود تو پارک، بچه ها باهاش تند راه می رفتندا!!! «منظورت اسکیت بود!»

 

_ماه رمضون، با مامانجون میرفتی جزء خوانی و چون کوچکترین عضو گروه بودی ،هر روز بلندگو در اختیارت قرار میگرفت تا حرفی بزنی.حالا فرستادن صلوات با عجل فرجهم گرفته تا شعر الاکلنگ و تیشه یا تولدت مبارک و ...

یه روز هم گفته بودی مامانم رفته. سرکار تا پول در آره بتونه برای من اسکلت بخره!!!!

حالا جالب اینجاست که هیچکس نتونسته مفهوم اسکلت رو درک کنه، مفاهیم درک شده: اسکنر، اسنک، استرس، اسنوکر،ایستک!!!!!!!!_  اینا رو مامانجون با قهقهه تعریف میکرد.

به هرحال در روز تولد سه سالگی ات برات اسکوتر خریدیم.

 

_ خاله جنت اومده خونه مامانجون، رفتی دایی رو  که خواب بوده  صدا کردی که : دایی!پاشو. خاله جنت اومده. پاشو سلام کن، بعد دوباره بخواب!

 

_ پدرجون بیچاره که میخاد چایی بخوره، شما میگی: پدرجون، خیلی چای میخوری، بده، اینقدر چای نخور!!! یه چایی برا من بریز، من امروز چای نخوردم!!! 

 

_ به مناسبت عیدفطر سه روز تعطیل بودیم. شب موقع خواب میگی: مامان! فردا جمعه است یا تعطیله؟؟!!

 

_ من: ثمین، اسباب بازیهاتو جمع کردی. ثمین: نه !! مواظب نبودم، فراموش کردم.!!!!!!

 

* حیف که زمان محدوده و شیرین کاریهای تو بی حد. حیف که نمیشه ثانیه به ثانیه با تو بودن را نوشت و به تصویر کشید. انچه اینجا میاد فقط بخشی از لحظاتی است که با هم خاطره ساخته ایم. کل خاطرات فقط در ذهن ما ثبت میشوند و گاها تا سالیان سال خاک میخورند. دوست دارم همه لحظات با تو بودن رو به هاطرم بسپارم و برایت مرور کنم، هرچند مجالی نیست.

دوستت دارم، دلبندم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

همراه رایانه
1 مرداد 94 10:09
همراه رایانه مرکز پاسخگویی شبانه روزی به سوالات رایانه و موبایل تلفن تماس سراسر کشور :9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir