ثمین عزیزمثمین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
طنین عزیزمطنین عزیزم، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

ثمین بهترین هدیه آسمانی

تولد دو سالگی

1393/4/9 12:44
نویسنده : مامان
773 بازدید
اشتراک گذاری

دخترِ گلم!

امسال همزمان با تولدت، ماه رمضان شروع می شد و به همین خاطر ما هم تولدت را زودتر برگزار کردیم. البته اول قرار بود پنج شنبه جشن بگیریم ولی چون مادرجون مهمون دعوت کرده بود، مراسم ما افتاد جمعه 6/4/93، و با وجود طراحی کارت تولدت با تم HELLO KITTY متاسفانه آن را توزیع نکردیم، تا مهمان ها تو دردِ سرِ خرید کادوی تولد نیافتند و سورپرایز بشوند!!!

البته بماند که فقط من و بابایی سورپرایز شدیم ، چون همه می دانستند که تولد تو تیر ماهه و خوب کادو آورده بودند. دست همشون درد نکنه. خیلی زحمت کشیده بودند. مهمونی، عصر ساعت 5 با بستنی و بیسکویت وکیک و پفک ومیوه و ... شروع شد و تا شب با رسیدن آقایان ادامه پیدا کرد و بعد شام سرو شد.

تو هم که از دو سه روز قبل با "تَ لُ" آشنا شده بودی و با شنیدن اینکه قراراست برایت تولد بگیریم "هوو آ" می کشیدی و بالا پایین می پریدی؛ کلی خوشحال بودی و البته از پوشیدن ِلباست سر باز می زدی!!! موقع عکس گرفتن هم حواست به همه چیز بود به جز دوربین! از شمع گرفته تا فشفشه و برف شادی و بادکنک و اینکه بچه ها دست به چیزی نزنند!

به هر حال روز و شبِ خوب و به یادماندنی ای بود.

تولدت مبارک عزیزم. انشااله تولد صد سالگی ات

ثمین جون در محوطه ی باغ:

ثمین و بعضی از مهمانها:(محسنٰ عباسٰ محمد حسین و علی کوچولو)

اینجا ملیکا جون هم به آنها پیوسته:

.

ثمین در حال شادی و رقص:

متاسفانه عکس زیادی از تولد ندارمٰ این هم چند تا عکس قدیمی به احترام درخواست همه ی دوستان گل وبلاگی مون:

ثمینٰ سوار بر تراکتور!!!!

اما کادوهای ثمین خانم: مادرجون و پدرجون: 000/800 ریال پول – عمو جواد : بلوز صورتی – عمه صوری : 000/200 ریال پول و سرویس گردنبند و دستبند رنگین کمان – عمه سمیر: یک گربه برفی- مامان جون : پیراهن عروس صورتی – دایی حمید: پیراهن – خاله مریم : بلوز سفید و پیراهن آبی

پسندها (3)

نظرات (2)

سحر
10 تیر 93 8:32
بازم تولد ثمین جون رو تبریک میگم، شما هم با افتخار لینک شدید. ممنون عزیزم.
مامان بنیتا
17 تیر 93 12:56
سلام عزیزانم...امیدوارم تاخیر منو در تبریک تولد ثمین کوچولوی ناااااز ببخشید دختر قشنگم تولدت مبارک...با آرزوی بهترینها برای تو بهترینم چه خوب که بالاخره مامانی عکس نازدخترشو گذاشت تا ماهم از دیدن روی ماهش کلی کیف کنیم سلام. خواهش می کنم. مرسی خاله جونم. فدات بشم