ثمین عزیزمثمین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
طنین عزیزمطنین عزیزم، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

ثمین بهترین هدیه آسمانی

بهار ِ من!

1393/3/10 12:05
نویسنده : مامان
191 بازدید
اشتراک گذاری

 بهار ، برای من، تنها فصل شکفتن و سر سبزی نیست. فصل به بار نشستنِ زندگی ام است. فصل ِ شکوفه زدنِ عشقم و به ثمر نشستنِ خاطراتِ نابم. و ...

بی بهانه ترین  پر بَهایی که بهار برایم هدیه می آورد، ارمغان ِ بی بدیل ِ لحظه های پیوستن به توست. فروردین ماه ، شروعِ زندگیِ به اشتراک گذاشته با نیمه ی دیگر روحم، در نهمین روز؛ که هر سال ، نوروز را تداعی کند . اردیبهشت ، بهشت ِ رقم خورده با سرشتِ دو کبوتری که پروازشان به هم ختم شد .

و اینک خرداد!

ماه ِ تولد ِ طیفی از افکار و اهداف! تلاش و از خود گذشتگی! که در واژه ی تو  خلاصه می شود.

انگار آمده ای تا بهار را بهترین فصل ِ سالهای من کنی و ... کردی.

زین پس با یادِ تو نفس می کشم، به عشق  تو زندگی می کنم، به یُمن حضورت به خود می بالم، به بازوانِ گرمت تکیه می زنم و در تو خلاصه می شوم .

همسرِ عزیزم!

دوستت دارم.

زادروزت مبارک.

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان بنیتا
19 خرداد 93 20:46
سلام گلم زیارت قبول چیزی از مسافرت ننوشتی ؟! تولد بابایی مهربون ثمین جون هم مبارک ایشالا همیشه سایشون بالای سرتون باشه گلم سلام. قبول حق انشاله. چرا عزیزم تو پیش نویسه تا عکس اضافه کنم ولی طبق معمول فرصت نشده. الان می فرستم (بی عکس البته) باز هم ممنون از لطفتون دوست عزیز.