ثمین عزیزمثمین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
طنین عزیزمطنین عزیزم، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

ثمین بهترین هدیه آسمانی

یک گام به جلو

1393/2/28 14:22
نویسنده : مامان
183 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام

 قبل از هر چیز باید موفقیت ثمین و خودم را در از شیر گرفتن او به اطلاع برسانم و به ثمین ِ گلم بابت ِ همه ی صبوری هایش تبریک بگویم.

امروز دقیقا یک هفته است که ثمین با می می خداحافظی کرده، کاری که من اصلا تصورش را هم  نمی کردم، به این سرعت از عهده اش بر بیایم ولی به حمد الله به خوبی و خوشی سپری شد.

(البته جدای از اینکه پری روز ثمین در خواب لبخند می زد و انگشت ِ وسطِ دست چپش را داشت می مکید!!! یا اینکه دیروز عصر با ناراحتی از خواب پا شد و اصرار به دیدن می می یا حتی چشیدن آن داشت! ویا حتی اینکه کاملا همه چیز را تحت سلطه خودش گرفته و امپراطی می کند، شدیییید!!!!)

اما به هر حال تا همین جا هم کلی با تصورات و کابوس های من مغایر بوده؛ از همین رو در صدد تشویق تلاش ِ چشمگیر خودم و خانواده ی کوچک سه نفره بر آمده و قصد مسافرت داریم به مشهد مقدس، انشاله بعد از سفر با پست های جدید خدمت می رسیم . و البته عکس!!!!!!!!!!!!!

قولِ قول .

دوستتان دارم، از اینکه با کامنت هاتون دلگرمم می کنید یک دنیا ممنون.

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان بنیتا
28 اردیبهشت 93 15:12
آخی عزززیزم الهی ...خیلی ناراحت می شم وقتی پستهای از شیر گرفتن بچه ها رو می خونم طفل معصوما خیلی گناه دارن و زجر می کشن ولی راهیه که همه رفتن و ماهم باید می رفتیم عزیزم...بازم خداروشکر که گذشت و البته در قیاس با از شیر گرفتن بنیتا خیلی وضعیت شما بهتر بود گل خانوم مستقل شدنت مبارککک مامانی خسته نباشی آره واقعا. یک راه دشوار که همه باید تجربه کنند! مرسی خاله جونم. ممنون ازلطف شما دوست عزیز.
مامان بنیتا
28 اردیبهشت 93 15:16
مبارک باشه عزیزمممم سفر به خیر دوستم التماس دعا ممنون خاله جون جونم. مرسی. انشاله نایب الزیاره باشیم.
حامده(مامان امیر محمد)
1 خرداد 93 11:02
مبارک باشه عزیزکم برای خودت مستقل شدی التماس دعا سفرخوش مرسی خاله جون ِ خوبم. محتاجِ دعاییم. ممنون.