ثمین عزیزمثمین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
طنین عزیزمطنین عزیزم، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

ثمین بهترین هدیه آسمانی

شهریوری که گذشت!

1394/7/14 22:18
نویسنده : مامان
964 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم

تابستان سپری شد، پر از فراز و نشیب های تازه و البته با اخبار خوشایند و دردسرهای جدید!

_ نتایج مصاحبه دکتری را اعلام کردند و من قبول شدم.... هرچند ترجیح می دادم این اتفاق نمی افتاد! و من به این بهانه از سختی راهی که پیش رو دارم، شانه خالی می کردم.

_ بابایی مدیریت منابع انسانی قبول شد، ثبت نام کرد و همچنان چون من  مردد است و بیشتر از من به رو می آره!!!!

_متاسفانه مادربزرگ ملیکا ناگهان فوت شد و ما مبهوت ماندیم.

_عمه سمیرا عروس شد. و تو شادی های تازه ای رو تجربه میکنی.

_ من همچنان پیگیر استعفایم از ریاست هستم و خوشبختانه دارم موفق میشم. 

_دایی در شرف رفتن به سربازیه!

پی نوشت:

_ اولین بار توسط پلیس جریمه شدم!!!!!! موبایل حین رانندگی!

_ به جای پنج شنبه ها، شنبه تعطیل شدیم! و البته من پنج شنبه ها باید برم دانشگاه کلاس دارم.

_ خدا در تصمیمات پر مشغله ای که گرفتیم یاریمون کنه. انتخاب کردن راهی بین آرزو و انتظار خیلی سخته و دل به دریا زدن گاهی خطرناک 

بماند که من عاشق خطرم!!!

!!امیدوارم تو هم کمکم کنی.

دوستت دارم.

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)