ثمین عزیزمثمین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
طنین عزیزمطنین عزیزم، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

ثمین بهترین هدیه آسمانی

نمی خواهم بمیرم...

1392/12/24 9:57
نویسنده : مامان
180 بازدید
اشتراک گذاری

از مرگ می هراسم

خوب که فکر می کنم می بینم دلیلی برای دل نبستن به دنیا نیست، قبل تر ها نه که به مرگ فکر می کردم، آنرا می شناختم، خوب! ولی هیچ دلیلی برای نگرانی نداشتم! آزاد بودم و شاید رها – حداقل زبانی هم که شده، چیزی برای جا نهادن نداشتم! – حتی به همسری سپرده بودم بعد از من چگونه ازدواج کند(!)، سریع و بی وقفه و... اشک نریزد و ... سیاه نپوشد و.... گاهی، فقط گاهی اگر توانست فاتحه ای بفرستد!

و دیروز... ، به مراسمِ ختمِ پدرِ همکارم که رفتم،

فکر کردم، نهیب خوردم، من هیچ آمادگی ای ندارم، به دنیا دل نسپرده ام (سعی می کنم نسپرم)! ولی امانتی دارم که نمی توانم به دستِ هیچکس بسپرم!!!   پاره ای از من در جایی دیگر قدم می زند، چشم به راهم هست، انتظارم را می کشد و با وجد صدایم می زند.

اینها ، همین ها کافیست تا از مرگ بهراسم، بی وقفه! کافیست تا بخواهم زنده بمانم، تا ابد!

چه دلیلی والاتر! خدایا !!!....

2/11/92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بنیتا
12 بهمن 92 2:12
بسیااااار زیبا نوشتی دوستم...اامیدوارم سایتون همیشه بالای سر دختر گلت باشه مرسی عزیزم. خدا همه پدر و مادرها رو برای بچه هاشون حفظ کنه.الهی آمین!