ثمین عزیزمثمین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
طنین عزیزمطنین عزیزم، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

ثمین بهترین هدیه آسمانی

خانه تکانی!

1392/12/24 9:58
نویسنده : مامان
181 بازدید
اشتراک گذاری

قبل ترها بهمن ماه که از راه می رسید طومارِ کارهای صف کشیده برای سالِ نو بدستم رقم می خورد و هر روز قدمی به تمیزی خانه نزدیک می شدم تا اول اسفند، دغدغه ام خانه تکانی نشود و دل مشغولی هایم خلاصه شوند در انداختن سبزه ی عید و چیدن سفره هفت سین و شاید شامِ ویژه ی شبِ عید و چند روزی تعصیلیِ نوروز!

امروز، اولِ بهمن ماه است. لیستِ کارهای ریز و درشت را نوشته ام(به تفصیل!) و غوطه ورم !!!!

در فکرِ قطره آهنی که ماه هاست خورده نشده! دندانهایی که سر نزده، خیلی زود دل به سیاهی سپرده اند! وزنی که ماههاست منحنی ِ رشد را مستقیم و نزولی طی می کند! شیرنوشی های شبانه ای که از شیر  گرفتن را ناممکن می سازد و .......

بی خیالِ لکه هایِ فرش که از قلمِ لکه گیری افتاده اند! بی خیالِ جایِ انگشتانِ کوچک روی شیشه های ویترین و ورودی آشپزخانه! بی خیالِ هر چیزی به جز تو!!!!

دوستت دارم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حامده(مامان امیرمحمد)
4 بهمن 92 18:13
هرسه متن جالب بود من کیم خیلی بااحساس نوشته بودید وااااای خونه تکانی مرسی عزیزم.شما لطف دارید. میدونم لرزه به جون همه افتاده!
مامان بنیتا
12 بهمن 92 2:22
آره واقعا باید بی خیال بود وقتی هروز کشوها و کابینت های مرتب شده چندین بار بهم ریخته می شن وقتی روزی هزار بار تمام شیشه های میزا و بوفه پر از جای دستهای کوچولو می شن خونه تکونی فقط در دقیقه نود جواب می ده اما راجع به قطره آهن و سیاه شدن دندون و ..بیشتر سخت گیری کن دوستم مبادا بعد پشیمون بشی البته اینو به حساب دخالت نذار گلم فقط از روی رفاقت گفتم واقعا قطره آهن و سیاهی دنون های ثمین دغدغه ام بود و هست ولی دندوناش خراب شده وهیچ کاری از دستمون برنمیاد!