ثمین عزیزمثمین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
طنین عزیزمطنین عزیزم، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

ثمین بهترین هدیه آسمانی

خانواده ایده آل!

1392/9/19 9:30
نویسنده : مامان
198 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه در ضمیر ناخودآگاهم، مادر خانواده ای بودم با چهار فرزند : مینا، نیما، مونا، مانی!!!

ایده آل ِمن در زندگی داشتن خانواده بزرگی بود که در آینده ای که خاله و دایی و عمو و عمه کمیاب می شوند، هیچ کسری ای نداشته باشد!!!

و هنوز ... به خانواده های شلوغ ِ پیش از دهه ی پنجاه و شصت غبطه می خورم-  با بچه های قد و نیم قد که گاها" حتی در بازگشت به خانه از میهمانی ها، یکی دو تایشان از قلم ِ پدر و مادر می افتادند!!! (نمونه عینی دارم ، واقعا) - ؛ با اینکه می دانم با شرایط فعلی داشتن حتی یک بچه هم شاهکاره!!

و من ... چنان غرق شاهکارِ خودم شده ام که ایده آل هایم را قربانی می کنم.

پی نوشت:

-        من هنوز هم به داشتن بیش از یک بچه معتقدم، ولی سختی ِ کار و کمبود ِ وقت و ... مایوسم میکنه!

-        این یک نظرِ شخصیست که ممکن است فردا کاملا تغییر کنه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)