ثمین عزیزمثمین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
طنین عزیزمطنین عزیزم، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

ثمین بهترین هدیه آسمانی

تماسهای تلفنی!!

1392/8/25 11:12
نویسنده : مامان
192 بازدید
اشتراک گذاری

  -          دیروز رفتم سراغ موبایلم و با کمال تعجب لیست تماسهای گرفته شده ام را که چک کردم، لیست زیر را دیدم:

307 (9:43 مورخ 28/8)

2*743*+P **+*7 (10:10     27/8)

آقای صبری (21:12      22/8)

بورس اصفهان (19:45    22/8)

*7774 (9:39             21/8)

4664411(21:36        20/8)

 

-          حالا از آن تعجب برانگیز تر!

لیست پیامک های آقای همسر را که بعد از مدتها (شما بخوانید بعد از یکسال و اندی!- از روی کنجکاوی  ) چک کردم دیدم سه تا پیام خالی از طرف من دارد و یک پیام با محتوای "All"  از طرف بابام!!!! – شایان ذکر است بابای بنده عمرا با قسمت پیامک هایش سر و کار داشته باشد!-

 

-          حالا تصور کنید قیافه من چه شکلیه وقتی که موبایلم دستِ دختر کوچولویم هست و دارد با کلی ناز و ادا با باباش تلفنی حرف می زند! و من فکر می کنم چه قشنگ  ذوق می کنه و حرف می زنه و بعد از چند دقیقه تازه می فهمم که واقعا شماره باباش رو گرفته!!!!!!!؟؟؟؟ (آن هم وقتی که گوشی را به من میده تا حرف بزنم!)

 

ثمین نوشت:

در گوشی واقعی لذتی هست که در انواع مختلف تلفن و موبایل اسباب بازی عمرا نیست، پس سعی نکنید به من جنس اسباب بازی غالب کنید؛ توی کَتــــَم نمیره!

خصوصا اگه گوشی اش لمسی باشه!خجالتهورا

 

من نوشت:

-          خواهشا  کنجکاوی ِ من را در کنترل پیامک های همسری، به حساب فض و ل ی نگذارید! خوب آدم باید حس ِ کنجکاوی اش را ارضا کنه!!! (های کیف داره!!)

-          حال و روزمن، بعد از شوکِ دیدن ِ قبض موبایلم این بار!!!کلافهاسترس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بنیتا
29 آبان 92 3:25
عزیزم حال و روز منم دقیقا مثله شماست..از بس که با گوشی بیچاره ما شماره می گیره ..بدیش هم اینه که گاهی دخملی شماره کسایی رو می گیره که سال تا ماه هم باهاشون ارتباط نداریم و اون موقع واقعا می مونم به طرف چی بگم دقیقا، تصور کن 6 سال پیش فارغ التحصیل شده باشی، الان زنگ بزنی به همکلاسی ات!!!!!!!!