ثمین عزیزمثمین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
طنین عزیزمطنین عزیزم، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

ثمین بهترین هدیه آسمانی

کمتر از یک ربع ساعت دیگر...

1392/4/2 10:22
نویسنده : مامان
218 بازدید
اشتراک گذاری

روزها همچنان در گذرند و من به دنبال آنها...، تا مبادا لحظه ای را از دست بدهم. هر چند، تمام لحظات با تو بودن را که کنار بگذارم دیگر فرصتی برای خودم نمی ماند.

 

گله ای نیست؛ با تو که باشم ، نه خواب می خواهم، نه استراحت!

بگذار ثانیه ای بیشتر پیشت باشم.

 

 

شمارش معکوس شروع شده، مدت زمان زیادی نمانده! فقط تا چند روز دیگر، تو یکساله خواهی شد و دیگر اولین های تاریخی تو ، جای خود را به دومین ها می دهد. مثلا:

فردا نیمه شعبان است و تو دومین نیمه شعبان را سپری خواهی کرد (پیش از اینکه یکساله شوی)!

 

 

 

 این روزها(2/4/92 و شاید هفته ها قبل تر)،

تو:

بیش از پیش، خیلی بیشتر؛ به من وابسته شده ای و دائما مرا زیر لب صدا می زنی و مدام انتظار داری از کنارت جایی نروم.(هنوز نمیدانم این مرحله طبیعیه یا غیر منطقی؟!)

 

و من:

سر خوش تدارکات جشن تولد تو ام . از تهیه کارتهای دعوت گرفته، تا برگ یادگاری ؛ ریسه  زنبوری گرفته تا ساعت یکسالگی ؛ گیفت ها  گرفته تا کارت تشکر به مهمان ها و...، سعی کردم همه را خودم آماده کنم. (و البته تعریف از خود نباشه ، نمیدونستم این قدرهنرمندم!)

 

 

 

 تنها چیزی که از دیشب ذهنم را مغشوش کرده تب 38 درجه ای تو دختر نازه، که امیدوارم به خاطر دندان جدید باشه، نه چیز دیگر! که در هر حالت آن هم پدیده غیر قابل کنترل ما مادران عزیز طی همه قرون است. – و پیشرفت بشر همچنان سر در گم! –

 

 پی نوشت:

از این ها که بگذریم، بعد از دغدغه برگزاری مراسم، دغدغه واکسن یکسالگی هم درست مثل اضطراب روزهای امتحان، هر از گاهی به من تلنگر می زند، ولی بی خیال.........

فعلا تولدت را عشقه دختر گلم!!!

 

 

پیشاپیش تولدت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ساتیار
4 تیر 92 17:45
ســلام.

ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...

خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید.

از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید.



حتما عزیزمٰ چرا که نه؟؟...
انشاله اول بشی
زهرامامانه ایلیا جون
8 تیر 92 4:13
سلام عزیزم
لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم
بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی ن میتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم
یه دنیا سپاس [hr
حتما عزیز دلم. موفق باشی
مامانی طهورا
8 تیر 92 8:15
تولدت مبارک خوشگل خانوم


مرسی خاله جونم، لطف کردی
مامان ساتیار
8 تیر 92 12:33
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
بیا شمع رو تو فوت کن
هزار سال زنده باشی ..

------------------------------()
------------------------------||
-------------------{*~*~*~*~*~*~*}
------------@@@@@@@@@@@@@@@
-------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~}
------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*}
------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ٍ


مرسی خاله جونم، حسابی زحمت کشیدی، ممنونم
مامان ساتیار
8 تیر 92 12:34
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه.
ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید.
از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید.
http://satyarjun.niniweblog.com



حتما عزیزیدلم