ثمین عزیزمثمین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
طنین عزیزمطنین عزیزم، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

ثمین بهترین هدیه آسمانی

پايان يک انس دوساله

1393/1/31 11:08
نویسنده : مامان
142 بازدید
اشتراک گذاری

اين روزها که ثمين دارد به دوسالگيش نزديک مي شود احساس مي کنم شوق خودم به شير دادنش بيشتر از شوق او به خوردن است. فکر مي کنم آخرين دفعاتي است که مي توانم اين قدر صميمانه به خودم بچسبانمش و در چشمهايش خيره شوم و لذت ببرم و.....

قبل تر ها شايد خصوصا در خستگي نيمه شبها، فکر ميکردم روزي مي شود که ديگر شب تا صبح را بدون خشم شب راحت بخوابم ولي حالا.....

... اصلا  دلم نمي آيد که از شير بگيرمش. هميشه در ذهنم اين تلنگر مي خورد که اين خلاء و فاصله را، چه چيز ديگري مي تواند پر کند، بهترين احساس يک مادر را !! با ديدن لذت و آرامشي که در چشمان طفل معصومش هست !

با اينکه قرار گذاشتم که کم کم از سرش بيندازم اما بعضي وقتها خودم را  گول ميزنم. که هنوز چند ماه مانده .....اوووه فرصت هست براي قطع تعلق.

ولي خودم هنوز متعلقم و بيشتر معلق ...... خيليييييييييييي!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام مامان یسنا
1 اردیبهشت 93 16:26
واقعا حس ات رو درک میکنم و منم دقیقا تو همچین شرایطی هستم واقعا فکر کنم برای ما سخت تر باشه پایان این دوره. خدا بهمون کمک کنه.من که واقعا دلهره دارم!
مامان بنیتا
7 اردیبهشت 93 3:20
آخی چه زیبا آدم اشکش در می یاد وقتی به پایان این رابطه خاص فکر می کنه ولی چاره ای نیست گلم رسم روزگاره بچه ها هروز از ما مستقل تر می شن ولی ما همچنان عاشق این وابستگی های ناب هستیم که فقط با اونا تجربه کردیم واقعیت هم همینه! مرسی از دلداری خوبتون.