ثمین عزیزمثمین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
طنین عزیزمطنین عزیزم، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

ثمین بهترین هدیه آسمانی

جالب انگیز ماه

1393/1/27 9:40
نویسنده : مامان
365 بازدید
اشتراک گذاری

-          توی مطب ِ دندانپزشکی، خانم دکتر توضیح داد که بعد از خوردن ِ شیر باید دندان های ثمین را با پنبه ی خیس پاک کنم. شب که پنبه خیس کردم و برای ثمین توضیح دادم، پنبه را از من گرفت و بعد از دو میک شیر، کمی آنرا به دندان هایش می مالید و در واقع آبش را می مکید! دوباره شیر، دوباره پنبه!

چند باری این کار رو کرد تا اینکه گفتم "مامان جون بعد از اینکه پنبه کشیدی که نباید دیگه شیر بخوری!!!"

مکثی کرد، پنبه را انداخت و محکم چسبید به شیر خوردن!!

 

-          سرِ سفره، موقعِ آب خوردن آب پرید تویِ گلوی ثمین، من توی ِ آشپزخانه بودم ؛ داشت سعی می کرد بزنه به پشتش!!! قربونش برم!

 

-          صبح که من سرِ کار بودم، ثمین با مامان و خواهرم رفته بودند مهمانی. از قضا ، کیفِ یکی از مهمان ها  شبیهِ  کیف ِ من بوده! حالا از ثمین، هِی اصرار(با حالت متعصبانه) که " کی.... ما... مامان" و از بقیه انکار!  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حامده(مامان امیرمحمد)
29 فروردین 93 11:40
قربونت برم خاله جون بااین عزیزی هات مامان خانمی پیشاپیش روز مادر روبهتون تبریک میگم ممنون عزیزم از لطفتون.روز مادر رو من هم به شما تبریک میگم.
مامان بنیتا
7 اردیبهشت 93 3:21
ای جاااان کلوچه خوشمزه قربونت برم با این کارات مرسی خاله جونم.منم: