ثمین عزیزمثمین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
طنین عزیزمطنین عزیزم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

ثمین بهترین هدیه آسمانی

ماهگرد شانزدهم

1392/8/8 14:01
نویسنده : مامان
188 بازدید
اشتراک گذاری

 سرعت زندگی آنقدر زیاده که بدون رخصت شمردن ثانیه ها، خیلی زودتر از فاصله سی روز! به ماهگردهای تو می رسم  در حالیکه دوست دارم، تک تکِ ثانیه های با تو بودن را ملموس تر و محسوس تر، به تصویر بکشم و نمی توانم.

 

این روزها هر بار که می شنوم رفتارها و احساسات و عاداتت شبیه تر به من ِ ....  مکث می کنم!

 اوایل خوشحال می شدم و اخیرا به فکر فرو می روم که واقعا از کدامیک از رفتارهای خودم ناراضیم ! تا آنها را اصلاح کنم.

 

واینکه آیا در 16 سالگی هم همین قدر به من شبیهی، یا بیشتر...، وقتی که به دهه سوم زندگی می رسی؟؟!!

به هر حال

شانزده ماهگیت مبارک، نفسم.

...

 

در ِ گوشی نوشت: امشب ماهگرد شانزدهم تو را با تولد مامان جون و پدرجون جشن خواهیم گرفت! با حضور خاله و دایی ها، بدون اینکه خود متولدین بدانند!!!!(دعا کنید سورپرایزمون به اندازه کافی با کیفیت باشه)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)