ثمین عزیزمثمین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
طنین عزیزمطنین عزیزم، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

ثمین بهترین هدیه آسمانی

تشخیص

1392/6/31 14:00
نویسنده : مامان
191 بازدید
اشتراک گذاری

" به عقیده من، دست و پا زدن در فضای مجازی نت نه چندان مضر نیست، که به نظر من از رفتن به مطب پزشک متخصص اطفال و در انتظار نوبت ویزیت نشستن و معاینه بی ثمر! ثمربخش تر است!!!!"

حالا این ایده از کجا نشات گرفته:

از کشف علت بیماری اخیر دختر گلم، که نه عفونت روده بود! نه عفونت مجاری ادراری و نه درآوردن دندان جدید!!!!!!!

 

بلکه طبق حدس و گمان من ِ مادر، احیانا رزوئلا بوده ؛ چون بعد از 5 شبانه روز تب شدید و بی وقفه با بیرون ریختن راش به بدن و صورت دختر گلم، موضوع تب منتفی شد.

 

البته این تشخیص من تا این لحظه است، عصر باید به همان دکتر متخصص مراجعه کنم، به منظور اطمینان از صحت تشخیص شخصی ام (به برکت جستجوی 2ساعته در اینترنت)!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)