ثمین عزیزمثمین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
طنین عزیزمطنین عزیزم، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

ثمین بهترین هدیه آسمانی

ماهگرد چاردهم

1392/6/23 12:16
نویسنده : مامان
154 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم

 

خیلی زودتر از چشم بر هم زدنی ماهها می گذرندو من....

همچنان بیشتر از پیش از بودن با تو ، لذت می برم و به مادر بودنم افتخار می کنم.

گذر زمان را حس نمی کنم...

و هر شب ، هر بار که معصومیت  نگاهت را وقتی که خوابی می بینم، خدا را شکر میکنم.

 

 

یک ماه بزرگتر شدی و من ، سی روز با تجربه تر!

(و حالا به عنوان یک مادر چهارده ماهه سری در سرها دارم و از تجربیات خودم زن عمو(مادر سه هفته ای) و زندایی ات (حامل نی نی تو راهی) را به فیض می رسانم.)

 

 

همه لحظات با تو بودن را دوست دارم و همه لحظاتی که دور از تو ولی به یادت هستم را...

 

صمیمانه می ستایمت که ستودنی هستی

دختر نازنینم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)