ثمین عزیزمثمین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
طنین عزیزمطنین عزیزم، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

ثمین بهترین هدیه آسمانی

کادوهای تولد

1392/4/13 10:53
نویسنده : مامان
552 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگل مامان

چون روز تولد عکس تکی قشنگی از تو نداشتیم. با بابایی تصمیم گرفتیم که فردای تولدت به باغ برویم و حداقل یک عکس خوشگل از تو بندازیمٰ این هم نتیجه اش:دختر خنده روی مامان

کادوهای تولدت:

زنجیر از طرف مامان جون و پدرجون (خانواده خودم)/ النگو (از طرف مامان و بابا)/ پلنگ صورتی(عمه جون سمی)/ خرس قرمز(پسر خاله عزیزت میلاد)/ جا مدادی خروس(پسر خاله خلاقت محسن)/ کبوتر(کوثر جون- مهمون افتخاری)/ قوچ عروسکی(خاله بابایی)

کادو ها

 

سه چرخه صورتی(مادر جون و پدرجون- خانواده بابایی)/ سه چرخه قرمز(دایی حمید عزیز و زندایی)/  اسب لی لی (عمو جواد عزیز)/ کیف قرمز(آویزان به اسب- پسر عمه گلت علی)/ بلوز شلوار زرد(خاله مریم عزیز)/ تاب و دامن (پریوش جون و ح و م دوست داشتنی)/ تاب (عمه صوری نازنین)

کادوها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

من
13 تیر 92 10:54
بوسسسسسسسسسسسسس
مامان آیسل
13 تیر 92 11:29
تولدت مبارک عسیسم تقریبا با دخترمن همسنی فداتشم ایشالله 120ساله بشی میای با آیسل من دوست شی مامانی با افتخار لینکتون میکنیم


حتما عزیزم. ممنون که به ما سر زدی
بابای یسری جان
13 تیر 92 16:17
باز هم سر زده بیایید ،
کمی آشفتگی بد نیست ،
آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار،
و مرتب کردن ِموهای پریشان ،
بهانه ای می شود برای زندگی ام .

شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.
بر دیده منت. بهانه خوبیست

مامان بنیتا
23 تیر 92 3:42
عزیزم کادوهای خوشگلت مبارک...ایشالا به سلامتی از همشون استفاده کنی
چه تفاهمی کادوی من و بابای بنیتا برای تولدش مثله کادوی شماست


ممنون عزیزم.
واقعا؟ وقتی با بابای ثمین رفتیم خرید، گفتم اینو یه جایی توی سایت دیدم ولی نمی دونستم مال بنیتا جون بوده.
لیلا
12 شهریور 92 11:52
ماشالله ماشالله چقدر عسله هزار ماشاالله


خواهش میکنم عزیزم. شما خیلی لطف دارید