ثمین عزیزمثمین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
طنین عزیزمطنین عزیزم، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

ثمین بهترین هدیه آسمانی

دندان جدید

1392/2/24 11:23
نویسنده : مامان
197 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم

 

بالاخره بعد از دو هفته آبریزش بینی و دو شب تب ، بیخوابی وبیقراری و  آه و ناله کردن توی خواب، دیشب فهمیدم که یکی از دندون های فک بالایی ات دارد سرک می کشد.(سومین دندان - در 10ماه و 15 روزگی- 23/2/91)

بمیرم الهی که اینقدر عذاب می کشی ، فکر کنم همزمان قرار است چند تا دندان با هم در بیاوری ، چون لثه بالایی ات کاملا متورم شده، امروز صبح هم که تو را بردم خانه مامان جون، مجبور شدم برگردم و از خانه برایت دیفن هیدرامین و استامینوفن ببرم.

 

چون دیشب اصلا درست نخوابیده بودی ، برای اولین بار وقتی بهت شیردادم توی بغلم خوابت برد. اصلا دلم نمی خواست تنهایت بگذارم ولی مجبور بودم بروم سرکار! ولی حتما زود میام تا پیشت باشم و این مرحله را هم با هم پشت سر بگذاریم. (مطمئننا مامانجون هم جای خالی ام را پر می کند.)

 

 

 

میدانم تو دختر قوی ای هستی و می توانی باز هم تحمل کنی. این نیز بگذرد!  توکل به خدا

دوستت دارم.

 

 

 

پی نوشت1: درست است درد داره ولی خوب ارزشش را هم داره دختر گلم ، به  چند دلیل:

1-       دیگه از شکل و شمایل ننه پیرزن ها میای بیرون!!

2-      می تونی وقتی شیر می خوری، بهتر حساب مامانی رو برسی و بخندی!!!

3-      یه پله دیگه از نردبان بزرگ و خانوم شدن رو طی می کنی.

4-      توی عکسهای تولدت بیشتر از دو تا دندون داری!

5-      ...

 

این دو مورد 4 و5 را کلی فکر کردم که به ذهنم خطور کرد، اوفففففففففففففففف!!! این طوری می فهمی که فواید داشتن دندون به دردهای در آوردن اون می چربه!!!!!!!!!!!

 

 

 

پی نوشت2 : تازه دو تا دندون داری !! کووووووووو تا بشه بیست تا!!!!!!! (فقط یک دهم از این مسیر وحشتناک طی شده!!)؛ خدا به دادمون برسه  با این فرآیند رشــــــــــــــــــــــــد!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پویا تم
24 اردیبهشت 92 11:31
سلام دوست عزیز برای طراحی تم تولد و جشن دندونی و تقویم برای کوچولوهای نازتون در خدمتیم از طرح های ما دیدن فرمایید به ازای هر تم یک تقویم 12 ماهه با 5 عکس کودکتون هدیه بگیرید برای گیف تولد منتظرتونیم با نظر گذاشتن در وبلاگ آدرس وبلاگتون رو هم بگذارید http://pooyasm.blogfa.com
صبا خاله ی آیسا
24 اردیبهشت 92 12:47
سلام عزیزم
مرواریدت مبارک گلم
با توافق لینک موافقید؟


سلام عزیزم، مرسی که به ما سر زدید. باز هم بیاید خوشحال میشیم