ثمین عزیزمثمین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
طنین عزیزمطنین عزیزم، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

ثمین بهترین هدیه آسمانی

یک ربع به ده!!!!!

1392/2/1 11:41
نویسنده : مامان
200 بازدید
اشتراک گذاری

  

 

 

فسقلی مامان

 

این روزها بزرگتر شده ای ، بزرگتر که نه.... خانومتر!، با ادا و اطفارهای تازه تر:

 

-        مثلا اینکه تا چیزی را بخواهی و با آروم آروم غر زدن بهت ندهیم؛ شروع میکنی الکی گریه کردن!!!!!

 

(آخخخخخ که دیگه عکس و فیلم هم نمیتوانم از تو بگیرم، چون همه اش به موبایلم اشاره می کنی و میخواهی اونو بهت بدهم و ... گریه الکی و غر و لند و...، من هم تسلیم!)- این یکی رو تو فیلم های ده ماهگیت بوضوح ثبت و ضبط  کردم تا سند مکتوب باشد!!

 

-        مثلا دیگر اینکه از افاضات حضرت پدر و به لطف آموزه های اساسی ایشان!  جنابعالی یاد گرفتی جییییییییغ بزنی و دااااااااااد بکشی که متاسفانه تا این لحظه موفق به ثبتش نشدم.( اشاره کنم که این حالت با دیدن آقای پدر موقع ذوق کردن بزای شما ، حسابی تشدید می شود!)

 

 

 

-        تشخیص ماشین لباسشویی و  گل گّل (پنکه سقفی خونه پدر جون ) و سشوار و جارو برقی (آووممممم) و بخاری(یا به قول شما: اوفففففف) و ... هم از علایم یادگیری سریع الوقوع شماست.

 

 

 

-        عزیز دلم؛ تو عاشق فاخته هایی شدی که معمولا در حیاط ما و روی پشت بام همسایه ها پرسه می زنند؛ با دیدن آنها کلی  کوتتتتو و کیییی کییش می کنی و به هر نحوی اعلام میکنی که بغلت کنیم و بروی پشت در ورودی تا پرواز آنها رو ببینی.

 

 

 

-        همچنین عاشق بیرون رفتن(دّ دّ دّ) – از هر نوعی چه با ماشین ، چه با کالسکه ، چه بغل... – هستی و وقتی در هال باز میشود گل از گلت وا می شود.(حتی اگر سر لباس پوشیدن برای بیرون رفتن، نق نق کرده باشی!)

 

 

 

در ادامه:

 

قربون همه  ادا ، اطفارات برم مامان جونییییییییییییییی.

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)