ثمین عزیزمثمین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
طنین عزیزمطنین عزیزم، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

ثمین بهترین هدیه آسمانی

دامنه واژه ها

1392/1/21 19:46
نویسنده : مامان
152 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم

خانوم خانومای خوش زبون

جنابعالی با کلی عشق و علاقه به آهنگهای شاد - شاد باشه خارجی و داخلی نداره -(هر چند عاشق بری باخ و ناری ناری هستی) از دیروز تا حالا تا موبایل رو می بینی میگی: نانای .....

 

البته اسم موبایل قبلا ب ب (با کسره) بود.چون من عکسایی که از تو گرفته بودم رو بهت نشون میدادم و تو کلی از دیدن نی نی توی اون به وجد میومدی.

 

رو صندلی ماشین جدیدت هم که میشینی تا من از خونه ببرمت خونه مامانجون یا به عکس همش منتظری تا برات آهنگ بذارم و کیف کنی. خدا رانندگی در کنار تو رو به خیر بگذرونه که با دست زدن و رقصیدن  حسابی حواس منو پرت میکنی!!!!(سه روزه بابایی برات صندلی ماشین خریده و من و تو دیگه صبح ها تنهایی میریم خونه مامانجون)

 

تازگیها موقع نق زدن و وقتی چیزی رو دوست نداری هم میگی: ن ن....(با فتحه)

 

وقتی هم شیر میخای م م م (با فتحه) یا وقتی واقعا گشنه ای    به به  گفتنت منو میکشه.

تازه یاد گرفتی اگه شیر میخای و بغلت کردم به سینه ام دست میزنی و ملچ مولوچ میکنی.

قربون حرف زدن تو برم و مامان گفتنت

حاضرم همه دنیا رو بدم تا تو صدام کنی.

ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)