ثمین عزیزمثمین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه سن داره
طنین عزیزمطنین عزیزم، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

ثمین بهترین هدیه آسمانی

جالب انگیز 34

1394/2/6 18:49
نویسنده : مامان
631 بازدید
اشتراک گذاری

_ پدرم داشت چای می خورد، اومده میگه: پدرجون! خیلی چای می خوریا! چای خوب نیست، کم بخور!!!!

***

_ پدرجون ، بابای بابایی، اومده خونمون. نشسته داشت چرت می زد. اومده میگه: پدرجون! شما خوابتون میاد؟ 

پدرجون: نه بابا، 

ثمین: پس حالا خواب بودید!! شما برو خونه بخواب، بعد دوباره بیا. 

***

_ عمه منصوره ساکت نشسته، اومده میگه : عمه!شما ناراحتی؟؟! 

عمه: نه عمه جون، مگه چی؟ 

ثمین: این جوری نگاه می کنی!!!خنثی

***

_ پدرم پفک خریده اومده خونه ا ور م بخوریم. _سنت پفک خورون خانوادگی سالانه_   پریده میگه: هورا پدرجون!برا من جایزه پفک خریدی، خوب دختری بودم.

ما: حالا باز کن، دور هم بخوریم.

ثمین: نه برم خونه ، باز میکنم، میخورم.ما: حالا باز کن بخور، هر چیش موند ببر خونه.

ثمین: باز کردم، دایی همشو میخوره. تموم میشه._ با تاکید بر همش_!!!!

***

شبها موقع خواب، عملیات پرسشانه:

ثمین: مامان! این چیه؟

من: دیوار.

_ کجا خریدید؟

_ ساختنیه مامان، آجر خریدیم، ساختیم،

_ کی ؟

_ وقتی میخاستیم خونه بسازیم.

_ من کجا بودم؟

_ هنوز به دنیا نیومده بودی.

_ نبودم؟

نگران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بلوط
6 اردیبهشت 94 19:04
سلام نمی دونم با تزیینات و عروسک های زیبای نمدی آشنا هستین یا نه؟! تابلو اتاق کودک، حلقه اسم، گیفت تولد، عروسک و کلی چیزای قشنگ و فانتزی دیگه برای کوچولوهای دلبند. نمونه کارهایی که من با عشق درستشون کردم رو تو وبلاگم می تونید ببیند. اگر پسندیدید برای سفارش در خدمتتون هستم