ثمین عزیزمثمین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
طنین عزیزمطنین عزیزم، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

ثمین بهترین هدیه آسمانی

ماهگرد 34

1394/2/10 22:22
نویسنده : مامان
1,013 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم

آنقدر گذر زمان سریع شده که تا چشم به هم میزنم ماهگردت از راه رسیده، و حالا... فقط دو ماه دیکه تا سه سالگی تو باقی مونده، سه سالگی دخترک معصوم و پاک من.

چقدر تو رویاهایم با دختر سه ساله ام بازی می کردم و خدایا شکرت که چنین رویایی به حقیقت پیوست.

از احساس قشنگ مادر بودن که بگذریم، دختر داشتن حس دوست  داشتنی و شیرینیه که فقط تجربه کردنی است.

خداجون، باز هم ممنون که تجربه این حس قشنگ را به من عطا کردی.

اما تقدیم به تو دختر عزیزم:

آغوشم همواره باز ،تا موج بازوانت را خیره به احساساتم در برگیرد. چشمانم همیشه منتظر تا به نگاهت که گره خورد، زندگی را جذاب کند. 

دستانم، نظاره گر گرمی دستانت است تا وجودش دلگرمی راه پیش رویت باشد.

طنین نفسهای نابت، غزل واژه همیشگی ثانیه های عمر من است.

نفس بکش، در آغوش من، خیره به چشمانم، دست در دستم؛

که همواره دوستت دارم.

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان بنیتا
16 اردیبهشت 94 1:32
ماهگرد سی و چهارم مبارررک عزیزدلم ...به امید جشن تولد سیصد سالگیت مرسی خاله جونم.می بوسمت.