ثمین عزیزمثمین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
طنین عزیزمطنین عزیزم، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

ثمین بهترین هدیه آسمانی

سه نفرِ خانواده! خانواده سه نفره!

1392/12/17 11:03
نویسنده : مامان
220 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها خیلی سه نفره شده ایم:

« از تعداد بشقاب و قاشق و چنگال ِ سر سفره گرفته تا تعدادِ دمپایی های دمِ دستشویی و تعدادِ کفش های دمِ درِ ورودی! »

تازه به این ها تعدادِ سه فنجان چایِ داغِ دیشلمه ی عصرانه را هم اضافه کنید!

و همچنین:

اعلامِ نظرِ کودکانه ی نفرِ سوم را که این روزها پیشنهاد می دهد، ابراز ِ نظر می کند و به هر نحوی موافقت یا مخالفتِ خودش را با نظراتِ ما اعلام می کند!!! (توضیحا این که مثلا حالا بریم دَدَر، خونه ی مامان جون نه! ، عمه رو نبریم خرید، غذا بخوریم، دستهامون را بشوریم و ....)

١٢/١٢/٩٢

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

صرافی مرکزی
14 اسفند 92 12:03
سلام وب خوبی دارین به ما هم سر بزنید چرا که نه!!!
مامان بنیتا
19 اسفند 92 3:11
عززززیزززم چه چایی خوری هم هست منم واقعا کیف می کنم وقتی می بینم دخترم یک عضو مستقل توی خونه شده و توی همه چی باهامون شریکه چایی خوریش که حرف نداره ه ه !!!!موندم غذا رو چرا اینجور دوست نداره وجودشون تو خونه یه نعمت بزرگه.خیلی با حالن. خدا حفظشون کنه.
الهام مامان یسنا
21 اسفند 92 17:45
سلام عزیزم. ممنون به ما سرزدی. خدا ثمین جون خوشگل رو هم حفظ کنه ماشالله چه گل دختر نازیه. من با اجازه لینکتون کردم و خوشحال میشم جزء ذوستای ثمین جون باشیم. سلام دوست جدیدم. خواهش می کنم. مایه ی مباهاته. با افتخار من هم لینکتون می کنم.