ثمین عزیزمثمین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
طنین عزیزمطنین عزیزم، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

ثمین بهترین هدیه آسمانی

اولین ریزه خواری!

1391/12/20 14:07
نویسنده : مامان
192 بازدید
اشتراک گذاری

اولین ریزه خواری

امروز ظهر که اومدم خونه تا شیر بخوری، طبق معمول دلخوشی می کردی و بعد از بغل کردنت ، هر دومون شروع به بوئیدن و بوسیدن هم کردیم. بعد که یه کم شیر خوردی، مامانجون برام ناهار آورد و تو هم نشستی سر سفره.

بهت برنج دادم تا بخوری، خیلی هم دوست داشتی ولی بیشتر اصرار داشتی دودستی بری تو بشقاب من!

من هم برات توی یه بشقاب یه قاشق برنج ریختم تا باهاش بازی کنی.

 

تو هم پنج شش تا دونه برنج رو با دست راستت برمیداشتی ، خوب نگاهش می کردی(با افتخار- فکر کنم مغرورانه) می آوردی نزدیک دهنت و میذاشتی تودهنت .آخییییییی، بمیرم الاهی ، فکر  کنم آخر سرفقط  یه  دونه برنج میرفت تو دهنت ولی خیلی بهت می چسبید.

 

نوش جونت.

من هم آروم نگات میکردم، هیچی نمیگفتم که حواست پرت نشه و کلی ذوق میکردم!

مامان قربون اولین ریزه خواریت پرنسسم ....

 

 

آخرش تاب نیاوردم و بلند بوست کردم. میدونی چیکار کردی؟؟!

 

سرفه- اولش یه سرفه معمولی بود ولی وقتی بیشتر قربون صدقه چیز خوردنت رفتم و گفتم"وای چرا دختر گلم سرفه میکنه؟؟!"   بازم شروع کردی به الکی الکی سرفه کردن.

 

 

ازت فیلم گرفتم، عروسک مامان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)