ثمین عزیزمثمین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
طنین عزیزمطنین عزیزم، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

ثمین بهترین هدیه آسمانی

پاییز94

1394/10/3 14:10
نویسنده : مامان
479 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم

پاییز تازه و پر مشغله ای رو سپری کردیم. من یکشنبه تا چارشنبه، به روال گذشته سر کارم. پنج شنبه ها دانشگاه کلاس دارم و جمعه و شنبه رو کلا پیش تو  وقت میگذرونم.

بابایی پنج شنبه ها و جمعه ها کلاس داره.

هفته آخر آذرماه شدیدا انفولانزا گرفتم و سه روز خونه مامان جون بودیم، در بس.

29آذر حتی معامله فروش خونمون رو هم کردیم و فعلا خانه بدوشیم تا یه موقعیت مناسب  نصیبمون بشه.

یه جورایی تصمیم به انصراف هم گرفته ام. که البته فعلا هنوز مسکوت مونده ولی تصمیمم قطعیه.

خصوصا وقتی علاقه ثمین رو به شعر حفظی میبینم. چیزی که قبلا دوست نداشت.

الان شعرهای زیر را کامل بلده:

باز تلفن زنگ میزنه، رسیدیم و رسیدیم، اتل متل توتوله، یه توپ دارم قلقلیه، بزی نشست تو ایوون،

خیلی دوست داره با من وقت بگذرونه و من بی جهت کل وقت و انرژی ام را دارم صرف تحصیل!!!! میکنم.

انگیزه بچه داری ام هنوز به همه انگیزه هام میچربه!!!!

با توکل به خدا همه چی به ارامش قبل پیوند بخوره. انشاله.

التماس دعا از شماهم دارم.

 

پسندها (1)

نظرات (2)

aylar
4 دی 94 18:23
سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید و در کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم عضو بشید فعالیتم در زمینه ی طراحی تم تولد،بروشور،تقویم و... برای کودکان و بزرگسالان هست در ضمن ارتباط از طریق وبلاگم هم امکان پذیره channel: @aylardesign موفق باشید
نقاش کوچولو
7 دی 94 0:26
با سلام از اونجایی که دیگه بیشتر بچه ها تبلت دارند خواستم بهتون یک نرم افزار آموزشی واسه کودکان در موضوع آموزش مرحله به مرحله نقاشی معرفی کنم اسم این نرم افزار نقاش کوچولو هست که داخلش آموزش نقاشی انواع گلها ، حیوانات جنگل و دریایی ، انواع وسایل نقلیه از ماشین گرفته تا تانک ، پرندگان و حشرات هست . دیگه با داشتن این نرم افزار هم به تقویت قدرت حافظه و خلاقیت کودکتون کمک میکنه و هم یک سرگرمی سالم براش میشه شما میتونین این نرم افزار رو از کافه بازار و از آدرس پایین تهیه کنید . https://cafebazaar.ir/app/demo.drawing.khanevadeha/?l=fa با تشکر از شما واسه اینکه وقت گذاشتین و این مطلب رو خوندین