ثمین عزیزمثمین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
طنین عزیزمطنین عزیزم، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

ثمین بهترین هدیه آسمانی

شهرکرد

1394/3/23 17:49
نویسنده : مامان
778 بازدید
اشتراک گذاری

شهرکرد، شهر سرسبز و خرمی که مدتها دلم میخواست چند تا از حاهای دیدنیش رو ببینم، خصوصا با  دغدغه جدیدی که در پست بعدی خواهید خوند.این شد که برای نیمه خرداد،دو روز عازم این شهر شدیم.

حالا بگذریم که همدان از ماه قبل هتل رزرو کرده بودیم و چون شمال شلوغ بود، راهی شهرکرد شدیم!!!!

چشمه دیمه واقعا شلوغ بود و  همینطور پل زمان خان. ولی من در کل پل رو خیلی ترجیح دادم.

جدای از هزینه گزاف ورودی پل، سفر کوتاه خوبی در کنار کیمیا _ دختر همکار بابایی_ و مبینا_ دخترخاله کیمیا_ داشتیم. خصوصا اینکه من اولین بار ترامپولین رو تجربه کردم و عاشقش شدم!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان گل ناز
25 خرداد 94 16:45
خیلیییی هم عالیییی ...همیشه به گردش و تفریح[گل لطف دارید.مرسی
مامان گل ناز
25 خرداد 94 16:47
راستی به ماهم رمز تعلق می گیره ؟ صدالبته.شما که جای خود دارید