ثمین عزیزمثمین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
طنین عزیزمطنین عزیزم، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

ثمین بهترین هدیه آسمانی

لغت نامه 31ماهگی

1393/12/13 18:09
نویسنده : مامان
655 بازدید
اشتراک گذاری

ثمین جون

تقریبا همه کلمات و جملات را به سبک خودت ادا میکنی و جالبه که به فعل «کن» هم خیلی علاقه داری! مثلا:

در رو بسته کن!

عمه منصوره کجاست؟ بهش زنگ کن!

بادمجونو پوست کن، من بری کنم!!!

...

همینطور، از نه در اول فعلا استفاده می کنی، عجیب! مثلا:

نه میخام، به جای نمیخام.

نه میشه، به جای نمیشه،

...

در حال حاضر، غذای مورد علاقه ات کتلت و آبدوشته_ البته فقط آبش_

قبل تر ارده عسل خیلی دوست داشتی و قبلترش فقط نون پنیر  با چای شیرین! و اخیرا هوس خامه عسل می کنی!

از میوه ها همچنان لیموشیرین وخیار صدرنشین  جدول تتمایلاتت هستند.

این روزها، دایما برای خونمون مشتری میاد و ما هم چند جایی سر زدیم که مورد پسند نبود. ولی فعلا تنها سرگرمی و دلمشغولی ما همین موضوعه!

جدای از حجم کارهای روزافزون اداری من که تا اردیبهشت ماه رکورد میزنه و بیش از پیش درگیرم کرده، یعنی تصور کن روزها تا شش درگیرم، شبها هم لیست کارهای فردا رو جور میکنم. تا به امید خدا تراز پایان سالمان رو بفرستیم سازمان که کاری بس مشقت باره.

یکی از دلایل دیر به دیر آپ شدنم هم همینه.

حالا تایپ با گوشی لمسی و خستگی روزمره و  خونه تکونی رو هم که بهش اضافه کنی، اصلا میمونی که خداییش چطوری این یکی دو تا پست رو  هم می  رسم  بذارم!!!!!

تو تقریبا تمام روز رو با مامان جون سر میکنی، رنگ ها رو کاملا به جز بنفش و قهوه ای می دونی

ولی به اعداد تمایلی نشون نمیدی، عاشق نقاشی کردنی و اخیرا کیف و دفتر و جامدادی، هرکجا میریم همراهته!- این یکی رو از من  ارث بردی-  همچنان خستگی ناپذیر و کم خواب و خوراکی. 

به لباس هات خیلی اهمیت میدی و از خرید کردن استقبال میکنی. دایما هم اسباب و وسایلی که از اتاقت میاری رو به میسپری که  بذارم تو اتاقت و در اتاقت رو ببندم! 

چندشب پیش در اناقت باز بود تا دزدگیر رو بزنم و بریم مهمونی خونه مهدیه و فرزاد. میخاستی با بابایی زودتر بری، برگشتی میگی: در اتاقم رو بسته کن، بعد بیا.

اومدم تو ماشین وراه افتادیم. وسط راه میگی: وای! در اتاقم رو بسته نکردی؟؟

کلا از ادا و اطوارت آدم خنده اش می گیره دیگه حرف و نقل هات که بماند! 

البته ناگفته نماند دو هفته ای هست که چون با دستشویی رفتنت مشکل داشتیم فرشته ها به ازای هر بار  دستشویی رفتن باحاصلت! برات جایزه میارند، اعم از آدامس و لواشک و دنت!!!!

امیدوارم صبر فرشته ها تموم نشه- از صمیم قلب !!!!!!!!!!

کلی حرف برای زدن دارم ولی کلی کار نکرده مونده که دارند صدام میزنند.

خیلی دوست دارم، دختر نازم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

محمد
14 اسفند 93 23:06
سلام مهم اینه که حراج واقعی باشه... خریدی ارزان با تخفیف این روزای وبسایت تلیپ اینترنتی خرید کنید و در محل پرداخت کنید. telip.ir
دختربهاری
21 اسفند 93 10:45
----//---------██████ \\--\/--//-----██████ -\\-▌-//--██████████ --\\▌//----(▓)-----------(▓) ---\▌/----(▓)---◒►◒-----(▓) ----▌------(▓)---- = ----(▓) ----▌----------(▓)----(▓) ----▌-----(▓)----- ✺ -----(▓) ----▌--(▓)-------- ✺ --------(▓) ----▌-(▓)--------- ✺ ---------(▓) ----▌-(▓)--------- ✺ ---------(▓) ----▌--(▓)-------- ✺ --------(▓) ------------(▓)(▓)(▓)(▓)(▓) دوست خوبم سلام وب زیبایی دارید خوشحال میشم به منم سربزنید اگه با تبادل لینک هم موافق بودین حتما خبرم کنید منتظرتونم
فراخوان گروه انسانهای سبز GPG
21 اسفند 93 11:06
بنام خداوند جهان آفرین درود بر حماسه سازان ایران زمین بخوانید این جمله در گوش باد چو ایران مباشد تن ما مباد با عرض ادب، احترام حضور هم میهنان گرامی پیرامون پایان دوچرخه سواری به کلیه استانها "رکاب زدن 51 استان" در سال 1393 بدینوسیله به اطلاع شما بزرگواران میرساند در راستای گسترش هر چه بیشتر فعالیتهای انساندوستانه، زیست محیطی و بهره وری صحیح از منابع ملی در جامعه، تصمیم برآن است دور دوم دوچرخه سواری به 31 استان ایران را آغاز نماییم و از فروردین 1394 بمناسبت روز ملی خلیج پارس تعدادی از اعضای گروه از استانهای مختلف ایران دوچرخه سواری بسمت استان بوشهر را آغاز نمایند تا در تاریخ دهم اردیبهشت در این جشن فراملی شرکت نمایید. امید است با هم اندیشی بیشتر گامهای موثر در راستای گسترش فعالیتهای انساندوستانه و بهره وری صحیح از منابع ملی در این مرز و بوم کهن برداریم. بحران آب و محیط زیست جدیست، اهدای خون و اهدای عضو نجات انسانهاست. نام طرح: حامیان سرزمین سبز پیام: منابع ملی، تاریخی و حماسی یک کشور نشانگر فرهنگ، افتخار و ایثار یک ملت است هدف: دوچرخه سواری تا خلیج پارس جاویدان www.GPG.ir شما هم با ارسال این پیام بدوستان ما را یاری نمایید. با سپاس گروه انسانهای سبز با بازدید روزانه بالا آماده تبادل لینک با کلیه سایت ها و وبلاگ ها میباشد. جهت تبادل لینک به این آدرس مراجعه نمایید. http://gpg.ir/LINC