ثمین عزیزمثمین عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
طنین عزیزمطنین عزیزم، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

ثمین بهترین هدیه آسمانی

جالب انگیز30

1393/11/13 19:16
نویسنده : مامان
671 بازدید
اشتراک گذاری

در حال خیابون گردی با ماشین:

_ آقای پدر: خوب،حالا کجا بریم؟

_ ثمین: اول پارک، بعد شهربازي!!!

***

در ماشین:

_ آقای پدر: من آب هویج میخورم، شما؟

_ ثمین: ذرت!!! من گشنمه ذرت بخورم.

بعد از خرید ذرت برای من و ثمین:

ثمین: مامان، ذرتت رو بده بخورم. دلم درد نکنه، گشنمه

«توضیحا: سیاستت تو حلقم!!!!»

****

نیمه شب در تاریکی وقتی که بیخوابی میزنه به سر ثمین:

ثمین: مامان آب میخام.

بهش آب میدم.

ثمین: گشنمه!نون پنیر گردو میخام

من: وا...! حالا نصفه شب گردو بشکنم؟

_ خوب نون و پنیر خالی!

برایش می آورم،فقط یه لقمه میخوره و شروع به تعریف کردن می کند.میگم وقته خوابه باید بخوابیم.

_ دستشویی دارم!

میریم و بر میگردیم. میگم اگه خوابت نمی بره لالایی بخونم.

_نه، بابا بیدار میشه، میگه بگیر بخواب بابا!!!

« شما تصور بفرمایید در کلیه مراحل بالا،ما باید از روی آقای پدر عبور کنیم تا از اتاق خواب بریم بیرون!!!!_ به عبارتی: چه خوابی؟؟؟؟؟!!!!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محمد
14 بهمن 93 9:49
بروزم بروزم بروزم بروزم به منم سر بزن
مامان بنیتا
21 بهمن 93 0:14
ای جااااان چه دخملی شبا هم دست از شیطونی بر نمی داره ولی بازم آفرین به مامانی خوب حوصله به خرج می ده من که به هیچ وجه با خواب شبم کسی نباید شوخی کنه مخصوصا اگه دم صبح باشه عزیزم،چاره دیگه ای ندارم!